Jajjejapp!

Känns skönt med en fredagkväll hemma i lägenheten. Jag ser idol o käkar mandariner! MUMS! Emma jobbar som sagt, Nicke dricker öl på söder o Daniel spelar data :)
Imorgon är det jobb som gäller, måste upp riktigt tidigt för att ta mig dit i tid.. går tyvärr inte så många tåg eller bussar för den delen så tidigt en lördagmorgon.. men men.
Imorgonkväll får vi se vad som händer, vi ska då träna direkt efter jobb men efter det vet jag inte... i Handen ska det drickas öl, men eftersom jag ska vara nykter får vi se om jag ens åka dit. Som sagt.. jag röstar på en dag på stan istället.

Min sockerdricka yttrar sig fortfarande? Vad ska jag göra? Kanske blir bättre efter mitt o emmas besök på naprapathögskolan? Får hoppas det, för det börjar kännas läskigt nu.

Aja..dags att se fortsättningen av Idol.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Ingrid och tack så mycket!

Måste få säga detsamma. Mycket trevlig blogg du har också! :)

Halsduken är köpt på åhlens.. dock för två år sedan så om den finns kvar är väl tveksamt:( Men en riktig favorit! stor och härlig! :)

Postat av: Gun-britt

Hej!



Det med domningarna har du haft det ofta kan vara karpateltunnelsyndrom och bli inte rädd nu är inget farligt är som din mamma säger en nerv i handleden som har det lite för trångt men vi kan prata om det mer då vi kommer ner kram kram

2010-10-09 @ 09:05:49
Postat av: ingrid

Ja det måste vi! Emma berättade lite om det idag.. Tack för att du bryr dig :)

2010-10-10 @ 00:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback