Lördagsmys

HATA SL!
Jag steg upp hela 45min tidigare än vad jag egentligen hade behövt. Hur stor tidsmarginal  behövs egentligen vid buss o t-bane byte vid sjutiden en lördagmorgon?
Ne, aldrig mer ska jag lite på "er".. Så det blev en lång dag idag.. 06.25 gick bussen från tyresö sen väntade tåg å ytterligare en buss tills jag var framme på jobbet tio i åtta... då fick jag sitta å vänta som sagt 45 minuter helt i onödan..hrm.
Dagen har flytit på bra ändå. Vi har varit ute en hel del i det underbara höstvädret som Stockholm bjöd på idag. 
(Är det lika fint imorgon har jag fått tillsägelsen att väcka Emma så vi kan åka till söder o gå en härlig höstprommis längst  med vattnet. Kanske dags att börja ta lite fina kort oxå? tyvärr blir det med min vanliga kamera eftersom min systemkamera inte har kommit än MEN nu är det iaf på gång.. onsdag nästa vecka är den i Bureå då får vi bara se när jag får ner den hit.)
Direkt efter jobbet mötte jag upp Empe vid Odenplan för att träna.. o som vi tränade:) Skönt med en konditionspass.. men jag var trött då jag kom hem. Sen middag o film med Nicke! Orkade inte bege mig till stan igen för att möta upp Mika o co. Det får bli nå lek i veckan istället..

Vill även tacka GB som kanske ha löst mitt problem:)



ÅRE! 
I vinter ses vi :) Längtar så mycket efter Erica.. men som sagt.. ÅRE i vinter o som jag längtar:)


   


Kommentarer
Postat av: Erro

Åh som JAG längtar... kommer bli awesome! Typ å kolla biljetter redan nu lr? Jag städar soffan på en gång så du kan komma när du vill=)

2010-10-15 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback