Måndag del 2

Fick just höra en mycket trevlig nyhet! :) Inget jag ska skriva här ÄN, men det kommer väl:P
Längtar tills jag kommer hem iaf!

Annars då.. jo helgen har varit mycket bra! Mys å bio bland annat. Wall street, en helt okej film måste jag säga:)
Nu e jag tillbaka i ett halvkallt stockholm. Jag o Nicke var o körde ett pass på sats o va kul det var, men jobbigt. Känns bra att få träna. O att leva "sunt":) Blir att leva lite sunt tills vi får besök av två fina damer från Norr:) Då kanske vi måste äta gott o bjuda på ett glas vitt vem vet :) Men det e inte föränn om två veckor o under den tiden ska jag fortsätta som jag gjort dom senaste två... träna, jobba, söka extrajobb, fundera lite mer på kurserna jag ska söka, träffa broder o MP osv osv..


måste gå ner o vara lite social med damerna andersson!

skriver säkert mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback