Om man ändå kunde tjäna pengar på att blogga..

Tänk så mycke mer man hade anstängt sig då för att skriva ofta o BRA. Någon som har lust att ge mig en stor fet check varje månad så lovar jag att vara mer aktiv.

--

Onsdag idag å det känns sådär. Känns sådär i hela kroppen.
Ett tips till er alla: GOOGLA aldrig  symptom på olika sjukdomar.
Både igår o förrgårnatt plus lite idag har jag haft konstig känsla i höger arm o ben. Typ som sockerdricka.
Jag googlade : sockerdricka i ben o arm. Och det första jag läste om var MS. Var direkt tvungen att messa mamma som lugnade ner mig med ett mer logiskt svar: En nerv eller kota som ligger fel.
Men jag fortsatte googla o kom fram till jag kanske lider av stress i stället, hittade en hel lista där man kunde checka av symptom som antyder att man lider av stress?
Eftersom jag är lite av en hypokondriker angående sånt här så blev jag inte ett dugg klokare, bara mer skraj över att det kanske är nått allvarligt...
Men jag får nog tro på att jag lider av lite stress o en kota eller nerv som inte ligger där den ska,:)
Så efter lite massage o lite träning ikväll ska jag väl vara frisk igen:)
Men kom ihåg Googla aldrig sjukdomssymptom.

--

Bilder från maskeraden ligger ute på Fejan!
Men jag bjuder på en häärlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback