Så mycket bättre..

Helgen blev som sagt mycket lyckad! Vi åt go lördagsmiddag med ett glas vitt på ett jättemysigt ställe i vasastan sen gick vi vidare till ett annat ställe före en öl o massa snack:) Blev en rätt tidig kväll eftersom vi hade planer för söndagen också.. så dom åkte till solna o jag åkte in till centralen för att möta Emma o hennes gulliga jobbkompis:) Eftersom vi e lite yngre o piggare(haha) åkte vi till söder o satt oss på ännu ett uteställe för lite tjejsnack!
Under söndagen hade vi tänkt besöka Naturhistoriska, Simon MP sara och Joel åkte dit, men jag var tvungen att jobba så det får bli en annan dag för mig. Så vi gick på stan o tog en fika imysiga  Gamla stan istället.
Så tack bästebror o Maria-Pia för ihelgen! Det var så kul att få träffa er:)
Men vi ses ju om två veckor igen o då även lille Novak!

Idag har jag äntligen bokat biljetter till Ugglas Revy! Tror att den e king. Så sista helgen i november blir det gomiddag o revy tjooho!

Men vi börjar med denna vecka. Den kommer att innehålla träning, massa jobb o Susanne och Lina!!!:)
Kan det bli dåligt? neeee :)

Nu ligger jag o ser Så mycket bättre. Mysigt program:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback