Snart helg

Vad har hänt idag då? Jag och Emma har varit duktiga på SATS. Vi körde både spinning och core idag. poäng till oss! Eftersom vi e segast i världen så slutade det med att Emma fick springa till tåget i vanlig ordning. haha vi är rätt roliga ibland faktiskt:)
Jag var däremot 20 minuter tidig på jobbet(började en timme senare så). Men ingen blev då gladare än L och J. L fick gå hem tidigare och S fick återse sin bästa assistent haha:)

har bara strunt att skriva idag, som så många andra dagar men idag har jag verkligen INGENTING roligt att komma med. Förutom den galne spanjoren som bjöd på en hejdundrandes sång o musik på tåget, kändes nästan som jag var med i en musikal:)

Imorgon blir det fredagsmys! o på lördag ska jag få träffa Simon och Maria-Pia:)



Simon och Ida sommaren 2009

Ida ser lite lätt skeptisk ut haha:)


Kommentarer
Postat av: ida

Men tunn, hahahaaa :) Ser lite skeptisk ut jaao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback