Snö i sinne, jag passar på att stanna inne.

Ja nu är det snökaos i Stockholm. Varför sätta på vinterdäck då man kan vänta? Varför inte försöka lära sig nått från förra vinter? Ne varför skulle man göra det.
Det e fint ute iaf:) Men jag väntar ett tag innan jag beger mig in till stan igen för att träna.. passar på att tvätta lite istället.

Idag är det en sådär halvbra dag. Egentligen är det inget speciellt, men nått är det. Vet väl egentligen vad det är och vad jag ska göra åt det MEN jag har ingen lust för det idag.
Så istället ringer jag nu Lindy för att boka in en tid hos damen när jag kommer hem i november. Det behövs!

Måste skynda till tvättstugan nu sen blir det att tagga igång för att åka o träna!



Men visst är snö underbart ändå:) Kortet tog jag jag i vintras när jag var
ute och gick i ett iskallt Bure:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback