Tänk yu

Haha va fan! jag lyckades IGEN. Hela inlägget borta.
Slarver e vad jag e..
Läste igenom mitt förra inlägg o insåg att jag borde göra det FÖRE jag spara det. Stavar fel heeela tiden.
Från och med nu blir det att kolla igenom det FÖRE jag skickar på spara.

Inte hänt så mycket idag. Förutom att min hypokondri spökade.
Efter jobbet blev det spinning. Nicke peppade upp mig  o jag hann dit, inte nicke. Så jag körde själv o han gymmade. Men vi ska göra ett nytt försök imorgon.
Känns verkligen skönt att få träna. När jag satt på bussen påväg mot odenplan var jag sååå sjukt opeppad, men då fick jag mess av Nirre o allt vände. Gillar träningskompisar!
O vi måste ju träna om vi ska lyckas springa under timmen.. visst Empe?:)

Nu sängen.

ps. Tomt utan Empe.. alldeles öde på nedervåningen( Fick smålubba uppför trappen pga alla äckliga spöken). Kom hem bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback