Till mina trogna läsare(på nedervåningen)..

Min måndag kunde inte ha varit bättre! För det första fick jag äntligen göra mig lite snygg. Jag fick föna o platta håret, sminka mig o ta på mig vettiga kläder. Inte varje dag som ni förstår. Jag har även börjat söka extrajobb. JAPP ni hörde rätt. Jag har tagit tag i det. Tog endast två månader innan jag fick tummen ur o skrev ut cvn :P O det känns riktigt skoj faktiskt! Å imorgon fortsätter jakten på extrajobb.
Dagen slutade inte vid det. Jag hann även luncha med Fredde o Pelle sen lite shopping innan herrarna drog sig tillbaka till Handen för att dricka öl. Så jag begav mig hem till Empe som hade försovit sig(!).. Vi hade ju planer på att åka till söder men vi la ner dom planerna o åt middag framför tvn o Beverly Hills 90210. Resten av kvällen bestod av träning(helt död), pizzamackor med te o framför allt våra fina gäster GB och Camilla:)

Nu ska jag sova. Helt död efter denna måndag. Men vilken bra start på veckan jag fått, trodde jag inte igår om jag säger så haha.

Sov gott!

ps. Tack Gun-Britt för solen:)



Snygga som bara vi kan vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback