USA, NZ, Kina?

Om ni hade fyra veckor, hyffsat med pengar men bara ett land att besöka? Vilket land skulle ni då resa till? Kina, Usa, NZ?
Jag har ingen aning. Vad jag däremot är helt säker på är att jag är peppad på ännu en resa ut i vida världen!


-

Bara så ni vet har min tisdag varit minst lika bra som min måndag var. Underbart väder, lite kallt dock, men fint! Mysiga Damer Andersson, go lunch o träning. Jag o Emma har haft nå fruktansvärt med träningsärk idag. Lär INTE bli bättre tills imorgon heller hehe.

--
NU SOVA. Ska jobba extra imorgon så det e bäst att jag får min skönhetssömn!




Snea glajer med vinden i håret. Underbart:)

Kommentarer
Postat av: ajda

Jag skulle nog åka till NZ igen.. eller usa.. eller kina. Eller alla tre ställen o vara borta 12 veckor .. :P



p.s min blogg är igång igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback