SOL, IKEA o Robert Wells

Trött som få drog jag mig upp ur sängen vid 7.30 imorse. Jag möttes av en yrvaken Daniel som hade försovit sig. Hoppsan sa jag o gick ner till badrummet. Till min förvåning ser jag att Emmas dörr är stängd. Skumt tänker jag o inser då att jag ställt väckarklockan en timme tidigare än vad vi kom överens om kvällen före! En fruktansvärt trött Ingo lunkade upp för trappan igen o kröp ner under täcket för att sova en HEL timme till! YES!
 Det skulle jag aldrig ha gjort.. jag blev inte piggare om jag säger så!
När klockan började närma sig tjugo i nio steg jag upp. Betydligt mer trött än första gången. Grejen var den att jag hade tusen grejer att göra innan klockan 09.35 då bussen gick in till stan för att sedan ta oss till IKEA...Så jag fick stressa lite men snabb som man är hann jag! O jag sprang inte ens till bussen?
 Resten av dagen blev då lyckad. Vädret var på topp. Sällskapet likaså. IKEA leverade som vanlig MEN varför blir det alltid så mycket mer än vad man hade tänkt sig haha :) Men vi fick med oss många fina saker hem. Av Gun-Britt fick vi även två fina små brickor och glas:) TACK!
Kvällen o natten spenderas på jobbet. Jag jobbar även dag imorgon.. så vid halv fem imorgon tar jag äntligen helg!

Sen måste jag även ta tillfället i akt att välkomna IDA tillbaka till bloggvärlden :) Hade nästan gett upp hoppet men jag visste väl innerst inne att du skulle komma tillbaka!
Ska bli kul att få följa dina bus i Götet :P
Imorgon ska vi faktiskt pratas vid haha :)  Det är dags nu :P


ps. Älskar att ni har fått snö där hemma haha. Vi har då fortfarande skönt höstväder(Peppar peppar ta i trä) ! :)


Dagens plus går till Stockholm o vädret. Även till Två Damer Andersson som bidrog med många skratt o en trevlig dag idag:)

Dagens minus går till galna tanter på ikeabussa. Orka armbågas?. Måsten även ge ett tips till taner som väljer att sätta sig i mitten av bussen med en stor jäkla "resväska" som tar upp hela mittengången..Sätt er LÄNGST bak i bussen nästa gång, mycket lättare för folk att då kunna gå förbi  o sätta sig på dom lediga platserna längre bak:P

Visst ja. Sprang även på Robert Wells idag. Klipp dig människa :)
BAJ


Kommentarer
Postat av: mamma

Du skulle ha tagit hans autograf.. till lilla mammma! Skärpning lilla tösen min!

2010-10-15 @ 11:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback