Jo tack

OJ vilken knäpp dag?
Dagen började med en tidig morgon o en ISKALL buss.. hurvas.
Väl framme på jobbet var det inte som det brukade, vill ej gå in på det men jag vet inte vad eller hur jag ska gå vidare med detta?
Vi var i Sundbyberg på förmiddagen o åkte blåa linjen därifrån. Vi hamnade brevid en galen man som satt o sjöng(läs: SKREK) norsk karaoke under färden.
Efter jobbet blev det spinning i 55min tillsammans med Nicke. Helt död i benen, dock jäkligt impad av Nicke som aldrig hade kört spinning tidigare. Bra cyklat kompis!
Nu under kvällen har det bara blivit häng i soffan.. inte varit hemma på flera kvällar.. o imorgon får jag sova till nio  tjoohoo:)
Helgen förblir lugn trots  flera trevliga inbjudningar. Har varken pengarna eller levern för den delen:) Så imorgon blir det idol, lördag får vi se.. men jobb o kanske häng hos mika. Det kommer ju även ner trevliga pojkar från norr. Kan bli en stadsrunda till veckan kanske?

Men först gör vi imorgon. Tvätt träning o idol som sagt.. Sen blire väl bara att vara hemma tror jag.. om jag klarar av det:) Svårt att sitta hemma själv en fredag, vill gärna hänga med nån. Får hoppas att nån i familjen är hemma eftersom Elin som jag hade tänkt leka med jobbar o Emma likaså. Typiskt.



Ska försöka hitta mig en serie att se. Kan inte sova nu heller? Inte när jag får sova ut imorgon...
sen vet jag inte ens om jag kan sova!? knäppa skalle!


Måste även säga att jag funderar på att läsa en kurs till våren. Företagsekonomi? Skulle vilja lära mig mer om det känner jag så varför inte?

hrm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback