bure

Bara några timmar kvar på jobbet innan det är dags för träning med Empe! Undrar vad vi ska hitta på att träna idag?
Till veckan hinns det nog bara med fyra pass. Fyra tuffa pass får det bli, får se hur det går :) Har självklart blivit lite förkyld så det blir väl mest troligt bara gym.

O nu mina vänner får ni ta o nappa på maskeraden! tycker att folk är lite sega på att svara.
Vill verkligen att det ska bli av.. Helgen efter blir det antingen jobb eller så får jag besök så det vore trevligt med en hejdundrandes fest:P
Men nu är det bara att bestämma sig för vad man ska vara. tips nån?

Nästa helg DIF-SAIK på hovet kommer bli en toppenkväll! Häng på alla som vill o heja fram vårt AIK!

Ni alla har säkert redan lyssnat på lilltjoppen i videon, gör det igen. När ska nån sjunga sådär för mig?=)




Pratade med emma för nån dag sen, träffade Elin igår. Mina fina tjejer. Klanen:) Det får mig att tänker tillbaka på bure tiden. nice! Vad roligt vi hade!
Blir varm i hjärtat av att tänka på att fina minnen vi har tillsammans. Alla bus!
Så idag skickar jag en stor kram till mina två Klanenmedlemmar, Bomben och CiderElin. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback