Dance with me

Idag har jag fått träffa min fina Elin o Mange! Vi gick en sväng runt östermalm sen åt vi en god lunch i Kungsan innan dom skulle dra vidare till Djurgården o Cirkus :)
Hoppas Mange blev glatt överraskad över presenten. Biljetter till musikalen We will rock you! Dom är bara för söta med varandra :)
Mer mys när jag kommer hem vännen.. nästa helt hundra att jag kommer hem i November så då blir det att inviga mitt nya rum kanske :P Om ni har missat det har jag faktiskt ett eget rum i deras hur, eller hur var det ? hhihi:)
Vad har jag mer gjort idag? Jo jag har köpt en halsduk vantar o mössa. Behövs snart tror jag. Jag var även in på Stadium och kollade träningskläder o skor. så imorgon blir det att beställa. Har bara lite beslutsångest angående skorna..hrm.. får se vilka det blir.
Men en eller två nya sportbh:ar, ett par byxor o ett linne blir det iaf :)

--

jag hoppas att min klump i magen har försvunnit tills imorgon. Gillar ej!

--



Blir dock riktigt varm i hjärtat då jag kollar igenom alla kort som Emma tog på mig haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback