Elit*

På tok för lite sömn inatt, dåligt med mat plus en allmänt seg dag på jobbet slutade dagen ändå på ett bra sätt.  Min käre kombo Daniel ringde och peppade upp mig på ett åka och träna ett galet boxpass, o jag är ju inte den som är den så självklart nappade jag på förslaget!
Det var sjukt skoj men  fruktansvärt jobbigt. Haha! Mer boxpass åt folket säger jag. Imorgon blir det träning med Emma, Liljeholmens anläggning står på schemat. Både av praktiska o nödvändiga  själ. Skönt att vara nära till Elin o Co eftersom vi ska dit på te o Idolkväll, sen ska Emma få jobba på Indiska i Liljeholmen på onsdag så vi ska dit å kolla upp vart det ligger :)

Nu ska jag logga ut o lägga mig o sova!:) Ikväll kommer det nog gå lättare än igår.. igår låg jag o funderade över alla resor jag har kvar o göra.  Vart jag skulle kunna tänka mig flytta o vad jag skulle vilja plugga. Låg även o funderade över alla där hemma. Saknar min familj så mycket.. måste nog hem före jul men hur ska jag hinna?
Att jag även har många fina vänner kvar där hemma gör mig inte mindre sugen att åka hem snart.. tur att några av er ska komma o hälsa på mig snart :)
vad som är svårt trots alla fina är att jag för tillfället inte känner det minsta för att flytta hem igen...nada.
Men nån dag så?

Aja

MASKERAD den 2 oktober som sagt. Vi hoppas på en trevlig tillställning :) Hur taggad som helst :)

BAJ




vackraste platsen¨någonsin?
När åker vi tillbaka Ida?=)







Kommentarer
Postat av: mammi

Sötnos..... njut allt vad du kan....

2010-09-15 @ 08:37:19
Postat av: ida!

all love till dig!

2010-09-15 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback