EMMA.

Vad jag älskar att ha emma som kombo!
Imorse tog både hon och jag sovmorron eftersom vi båda började sent idag... klockan 10.00 vaknade jag av ett sms: "Vaken ? :) /Emma" "självklart" svarade jag och några minuter senare kom emma o knackade på dörren haha.. sötnöt! Morronsnack i min enorma säng börjar typ bli standard haha! Pratade om allt o ingenting, även våra sjukt skumma drömmar. Emma drömmer om mig nästan varje natt, men det är ingen rolig Ingo hon drömmer om. Jag är mest bara sär haha. Jag däremot drömmer bara sjuka drömmar i sig. Om allt o alla. Inatt var jag på kryssning  med familjen, även morfar var med vilket var jätteroligt! Aja nog om det.
Inatt lär jag väl drömma om "Lennart" som spökar här på jobbet. Som tur är har han varit riktigt snäll dom senaste nätterna..får hoppas att det håller i sig:P

Nu blir det lite DH sen sova..imorgon drar jag som sagt till Borlänge!
Så vi hörs nån dag!

PUSS



Studenten 05 :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är den bästa=)..Nu är du fast kommer alltid måste ha dig som kombo=) saknar dig redan:D

2010-09-01 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback