(:

Vilken trevlig kräftskiva vi var på igår :) Trevligt släkte det där:P Var som sagt andra gången jag åt kräftor i hela mitt liv o jag lyckades mycket bra måste jag säga. Inte alls så svårt! Vad jag gillar mest med sån typ av mat är att man sitter och äter under en läääängre tid. Vanligtvis slevar man i sig maten så fort man bara kan gärna samtidigt man ser på tv OCH läser tidningen. Vi svenskar är allt bra underliga.
--
Emma är min hela dagen, så nu ska vi in till stan o kolla nya träningskläder o skor. Vi är på G nu :) Imorgon åker Emma hem till Skellefteå några dagar.. blir väl lika tomt som vanligt.. Tur att jag jobbar i princip hela helgen plus att imorgonkväll har Axelsbergstjejerna inflyttningsfest.

Nu blir det frukost/lunch..

tjarå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback