Fredag men det känns som tisdag

Tanken var god. Väckarklockan var ställd. Vi skulle åka med bussen som gick 08.05 eftersom vi både skulle hinna träna ( O SOLA) äta lunch gå på stan o kolla efter kläder till maskeraden före klockan fyra då jag var tvungen att vara på jobbet.

Klockan 07.38 får jag följande sms av Emma:

(Emma)- Är du vaken?
(Jag)-Oj Jo men jag har sovit för länge
(Emma)- jag med
(Jag)- Jag röstar på sömn till åtta
(Emma)- Haha imorron*(se slutet av inlägget)..gö det du jag  har typ fått mig upp vet inte om jag
lägger mig igen väck mig i sådana fall då du stiger upp :)

Jag kröp fort ner under täcket igen o somnade om i drygt 30 min. Emma somnade hon med o hela dagen blev förskjuten sisådär 2 h haha :)
Men vi hann. Vi hann gott o väl måste jag ändå säga.
Fick träna, äta god lunch(sushi) o prova maskeradkläder. Allt från Dolly till Snövit! Vi har nu bestämt oss vad vi ska vara o jag tror att det blir jättebra!

Imorgon ska min räddare i nöden. Mitt äpple i pajen. Min sjöstjärna i havet, komma förbi mig på jobbet med alla mina kläder o dylikt inför hockeymatchen o ÄLSKA 0910.
Du är bara för bra. Hur ska det gå den dagen vi inte bor sammen längre? Neee.. vill inte tänka på det. Nee idag vill jag tänka på OSS.
För vet du vad Emma?
Jag gillar verkligen OSS!
Jag gillar att ingen av oss orkar gå å knacka på den andras dörr tidigt på morgonen. (För det första är det så jävla kallt sen e det den där eländes trappen som skiljer oss åt. SMS är mer praktiskt :) Gillar att vi alltid har så himla roligt med varandra. Älskar att vi är så lika men ändå så olika. Gillar våra samtal. Älskar att vi börjar fylla i varandras meningar o tankar för den delen. Gillar att vi börjat träna på SATS. Men jag tokgillar verkligen Stockholm, tack för att du fick mig att flytta ner :)
Trycker på Gillar-knappen!





*Imorron: vi vet fortfarande inte vad Emma menade med det!:)


Kommentarer
Postat av: Gun-britt



jag vet va hon mena ni skulle sova till åtta imorgon alltså ett helt dygn . nu hoppas jag ni hejar fram skeå lika bra som vi gjorde kram kram till er båda

2010-09-25 @ 09:13:32
Postat av: Jenny Andersson,

Emma kanske inte var så vaken då hon skickade sms:et

2010-09-25 @ 09:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback