"Genom hela livet.."

Helgen har varit bra som vanligt :)
I lördags blev det som sagt Älska 0910 sen till Hovet för att heja(rätt ont i halsen idag efter alla hejaramsor) fram AIK till vinst! O tillslut lyckades vi ta 2 viktiga poäng :) Sjukt skoj! Fick träffa många gamla bekanta på hockeyn vilket var riktigt trevligt :) Inte varje dag man har så många fina vänner på ett o samma ställe :)
Kan inte heller smälta att vi satt på Snaps uteserving fram till elvatiden på kvällen. Me like! Sen hann vi beta av två till uteställen innan vi tillsist insåg att vi var för gamla för att vara ute o slira så sent på kvällen. Vid 6tiden imorse var jag o Emma hemma. Inte så konstigt att man varit lite trött idag :)
 
Så som ni kanske förstår har söndagen inte bjudit på speciellt mycket. Sov till ett sen lunch o lite snack med Empe innan jag åkte till jobbet igen:)
Slutar halv fem imorgon o då blir det träning! Längtar!
Till veckan måste jag även fixa klart alla grejer till maskeraden. Jag ska fixa ett halsband o en grön klänning..hrm hur ska det gå ?
Nästa helg är det ju som sagt maskeraden o då får vi besök av bland annat Patchew, Adam, Jäder, Erica o Jenny från Norr o massa folk från söder! Det kan inte bli annat än succé.

Nu blir det sömn för fröken Wahlberg.

Sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback