Underbara höstdag

Underbar höstdag i Stockholm. Har under lunchen gått en sväng förbi vasaparken o sen köpt lunch! Jag gillar Vasastan. Här skulle jag kunna bo:) Nästa lägenhet blir typ här??
Gillar att vara ute o gå själv. Man får rensa skallen helt enkelt.
Gick o funderade på allt möjligt. Som när det är min tur att få hälsa på fina Jojje tillexempel..funderar om man antingen ska ta det i början av dec eller vänta till i vår då man kan sitta ute i pakerna igen:) Hrm..annars kan man ju åka dit fler gånger :)
Grejen är den att jag verkligen skulle behöva komma bort en sväng, vill ha nått att se framemot.
Jag gick även, som så många gånger förr, och funderade på framtiden. Jag vet på ett sätt vad jag har för mål, men samtidigt inte. Jag vet att jag vill lyckas inom det jag ska jobba med.. jag vill bli bäst. Frågan är bara inom vilken brasch jag vill lyckas i?
Igår beställde jag hem lite kurskataloger iallafall. Från bland annat Uppsalauniversitet o Stockholm. Kanske hittar nått där som faller mig i smaken..vem vet.

Hösten är som sagt här o imorgon ska jag försöka hitta mig ännu en go halsduk:) Jag ska även köpa mig nya strumpbyxor o nå fina sockar. Ett annat måste är en ny väska(inte köpt en väska på år å dar) även en ny höstkappa.
Vill även tillägga att jag fortfarande inte köpa mina nya träningskläder haha. Vi har en mycket effektiv tjej här.
Imorgon blir det även att börja checka av listan inför kommande Maskerad. Det är en hel del som ska fixas:)
EN annan rolig nyhet är att min fin Emma Embla Bomben Löfbom kommer till stockholm o ska närvara på lördag!! GILLAS!

Slutar snart jobbet.. tjoohoo! Då blire träning!

BAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback