helg=)

Som sagt dagen har bestått av fotografering, nu får vi bara vänta o se vilken bild han väljer haha =)
Idag skippade jag o Emma träningen(!) det får bli imorgon o söndag för mig o för emma blir det lördag o söndag eftersom båda jobbar ihelgen.
Nu ikväll har vi varit hos Fredde o grabbarna i Handen. Som ni alla vet blev AIK rånade på vinsten. 50-18 i skott säger en hel del. Men på lördag så spöar vi Lule så är det bara.
Vi planerade även in nästa helg. Öl o hockey på Hovet! Kommer bli hur bra som helst! :)
Men först gör vi denna helg. Imorgon blir det först jobb sen träning tillsammans med Daniel o Niklas. Sen under kvällen blir det mys o mat i Axelsberg tillsammans med Mika o Emma! FREDAGMYS på hög nivå alltså.

Nu sova!

Designen får jag fixa en annan dag. Ingen som vill göra den åt mig?=)






Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,

fin bild. Ha en trevlig helg brudar

2010-09-17 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback