Vilken bra dag! =)

Vilken kanondag jag haft idag! :) Kan nästan inte med ord beskriva hur bra dag jag har haft!
Vill inte tänka på nå tråkigt, kan inte tänka på nå tråkigt utan jag känner bara glädje idag, trots eländes valet. NE jag orkar inte lägga energi på det idag:)

Jag o min brukare var nu under kvällen in till stan för att göra diverse saker. Påväg hem åkte vi förbi kungsan för hämta upp ytterligen en person. Påväg dit hamnade vi mitt i demonstrationen mot SD. ca 5000 pers endast. Helt galet med folk! Vi blev helt chockade o stod å kikade ett tag. Har nog aldrig sett ett sånt stort demonstrationståg..tyckte att det var lite coolt ..hehe aja..

Nu blire film sen sova :)

Måste även säga att oktobermånad kommer bli hur bra som helst! Vi kommer ha fullt hus varje helg! me like! =)




En Sjukt Glad tjej i den kolsvarta natten på Fraser Island. Tur att Ida "Pannlampan" Eriksson var med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback