Hallå

Vilken konstig vecka jag har haft?
O inte har jag haft tid att blogga heller:)
Igår vad det torsdag o efter jobbet åkte jag o Emma till Malin o Mats för en supertrevlig påskmiddag, mer sånt åt folket. Men kvällen slutade inte där, efter midnatt begav vi oss till Dabazer o trevligt skelleftehäng o ett glas rött. Rött vin brukar ju innebära huvudvärk o en seg kropp dagen efter, men vid halv elva imorse åkte vi in till stan för lite shopping o en glass i mysiga Gamla stan. O en sak är säker, vi har fått lite färg på kinderna idag:)
O fyndat har vi gjort(äntligen hittat min långklänning!!) och mer ska det bli.
.
Nu ikväll har vi blivit bjudan på mat av våra kära kombos. Sen tittade dom djupt ner i vinflaksan vilket resulterade i "Hiphop singstar" i flera timmar innan dom tog sitt förnuft till fånga och gick ut på krogen haha.
Jag o emma har däremot haft myskväll. Empe har även hjälpt mig med tvätten, guuld värt!
.
Nu sova, väckaren ringer vid 7-tiden. Jag o emma ska på sats sen ses vi på medis mina vänner!
.
TJAAAARAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback