hrm

Vilket match av SAIK men vad gav det då Kaffemaskinerna lyckas vinna ändå? Blir tungt för våran svart-gula hjältar. Men ingenting är omöjligt:)
Haft en jättemysig kväll hos Elin iallafall:) Bästa du!
.
Imorgon ska jag luncha med Piffe som är i Stockholm några dagar. LÄnge sen sist så det ska bli mysigt:)
O på torsdag åker jag hem! hade velat stanna kvar mkt mkt längre men jag får komma hem i Maj istället..längtar efter er där hemma juuu..
.
skickar även en stor kram till Lina som fyller 25 år idag, grattis babe:)
.

Kommentarer
Postat av: ida

mer kommentarer åt folket :)

Imorgon vinner vi hockeyn, och i övermorgon är du min. LOVE!

Postat av: Anonym

JA ELLER HUR?=)

wiiieeho! jag längtar såå !

2011-04-13 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback