Paris :)

Paris är äntligen bokat!
Den 19 Maj åker jag o Susanne o Emma ner för att hälsa på finaste Jojje och se Paris! Jag längtar så sjukt mycket. Vill åka nuuuu!!!! :)
Känner på mig att jag kommer att älska paris å ska säkert ner fler gånger:)
Så nu taggar vi igång mina damer!
.
Men det är en hel del som händer före Paris också. En hel drös med roliga saker att göra:)
.
Idag har träffat min bäst Erica och Anki! Va klan att jag inte var ledig mer.. men nästa gång gummor, då är jag ledig hela helgen.
Alltid lika kul att träffa dig gumman.. vi får försöka träffas mer i sommar :) Love u
.
Nu ska jag se klart the black swan, somnade efter 15 minuter igår, fullt påklädd. Vaknade upp 2 h senare, insåg att jag var tvungen att byta om o lägga mig under täcket o stänga datorn. Men icket. Jag han bara få av mig byxorna innan jag somnade igen. Pigg tjej? Men när jag vaknade imorse hade jag då lyckats få på mig täcket iaf haha.
.
Skickar en stor kram till Empe å Suzy som får mysa å dricka vin ikväll.
<3

Kommentarer
Postat av: susanne

vi ser så sjukt bruna ut på detta kort! lägg upp på fb!=)) vi saknade dej igår! vi fick dock träffa både simon H och tobbe L från "klassen" love U puss

2011-04-03 @ 12:04:37
Postat av: Anonym

haha fan så king=) jag saknar er! pussar

2011-04-03 @ 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback