Som vanligt

Blev inte riktigt som jag hade hoppats, som vanligt. Men jag antar att det kommer fler chanser?
Men besviken blev jag, det går inte komma ifrån. Vad som vore guld är att både jag o Emma tar oss in på skola så vi kan kolla på en trea närmare stan. Men oddsen för det? Jag ska sluta hoppas så mycket, man blir bara besviken.
Men vad jag gjorde bra denna gång var faktiskt bra, jag hade bestäm mig för att INTE hoppats för mycket, vilket jag ändå gjorde o nu sitter jag här. Får nästan lite ont i magen när jag tänker på att jag måste hoppa på den där satans bussen flera månader till. Jag älskar mina kombos o lägenheten är som ni vet klockren. Men detta pendlande kan göra mig tokig!! Jag tror inte heller jag skulle kunna studera när jag bor där? sitta o läsa inne i mitt rum, nere i vardagsrummet? nja?
.
Vet inte längre om jag vill söka Stockholm i första hand? Men då kommer André in i bilden, han säger att jag inte ska ta hänsyn till honom. Men självklart gör jag det.. Distansförhållande i flera år till? Visst det funkar bra nu, men som det ser ut idag så skiljer det bara 2-3 timmar mellan oss. Jag säger bara en sak Umeå-Borlänge?NE! Göteborg- Borlänge?NE. Stockholm/uppsala- Borlänge? Helt okej. Särskilt med tanke att han kanske flyttar hit då han är klar i Borlänge?
.
Ne det är bara att ta nya tag. Imorgon vill jag säkert plugga i stockholm ingen men att ha kvar detta orosmoment i flera månader till känns inge kul..
Men ni vet vart ni hittar mig fram till sommaren: Tyresö-Solna-Tyresö-Solna- buss872-grönalinjen-buss70
.
Men inte imorgon för då sitter jag på en buss till karlstad med ett gäng galna Skelleftebor! Det ska bli sååå jäkla ball!
HEEEEEEEEEJA AAIIIK!
.
ps. vad som däremot känns riktigt bra är att E fick tillbaka provresultaten idag o dom såg bra ut! Stor kram till bästa svärmor!
.


Hittade några gamla godingar från en liten spontanfest hemma på getberget med tra fantastiska damer :)
haha saknar er!Tur att jag få mysa med Empe imorgon iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback