Ny familjemedlem :)

14 januari. En ny familjemedlem. Tänk om det blir den 13 januari istället, vore ingen dålig 26års present:)
Längtar ihjäl mig!
Kan det inte vara januari nu!
Synd bara att det inte är min, men nästan. Att bli faster är inte fy skam det heller.. o vilken faster jag ska bli. Faster Ingrid. Visst klingar det bra?:)
Nästa sommar är det jag som sköter bebis. Så Erica, du lär ju va i Kåge även nästa sommar :)
.
Imorgon ska det drickas lite vin med några fina damer, sen ska vi möta upp Timbaktu och Hoffmaestro på Skeppsholmen.
SES DÄR!
.
Förresten har vi sommar här i Stockholm ihelgen. Love it!
Målarbild stork och baby

Kommentarer
Postat av: Erica

Gumman, du vet att om det vankas bebis så är jag snabb att vara där:) Faster Ingrid klingar ljuvligt i mina öron! <3

2011-08-27 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback