Frost

Frost i Stockholm! O kanske snö imorgon. Längtar:)

Förra veckan var den bästa på länge, vill tacka alla fina!:)
Att jag även fick se SAIK krossa Gnaget på Hovet gjorde inte helgen sämre ;)

Vill även passa på o tacka min fantastiska vän Erica för det drygt 2h långa samtalet i lördags. Det gjorde min kväll:) puss!

Annars rullar allt på som vanligt, lite ångest inför torsdag.. Va besviken jag blir om jag inte tar mig in! Är så peppad att börja plugga å visst vore det typiskt att inte ta sig in då?
Håll era tummar är ni snälla:)

Imorgon köper jag klart julklapparna.. Ska bli skönt att ha det gjort så man bara kan ta det lugnt sista veckorna innan jul:)
O på onsdag ska jag o S på julfest! Ska bli så himla trevligt.. O gott för den delen. Första julbordet för i år :)

hoppas ni har en fin måndag..

Baj baj


Kommentarer
Postat av: Erica

Närmare 3timmar om jag får be:) tack gums för en mysig lördagkväll! Håller alla tummar jag kan för att du ska ta dig in! Love you

2011-12-05 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback