stockholm i mitt hjärta

Mindre än en vecka kvar till jul. O bara två dagar kvar i Stockholm. Känns både och måste jag säga..
Jag kommer att sakna Stockholm o vännerna väldigt mycket.. vad jag inte kommer att sakna är att åka kommunalt, alla JON som finns i denna stan och slaskvintern.
Men förutom det så kommer jag att sakna storstan..men vi ses nog snart igen:)
.
Umeå känns spännande. En ny-gammal stad med ny-gamla vänner och ett helt nytt liv. Studentlivet!
Jag kommer att va fattigare än medel men vad gör det? Det kommer bli tre toppen år. Det känner jag på mig :)
O på köpet får jag en utbildning!? Inte fy skam :)
.
Men först gör vi jul.
O skell.. vi ses om två fjuttiga dagar..
.
var på skeppsholmen idag o kollade in pepparkakhusutställningen! Inga dåliga hus..
Besöket på skeppsholmen tog mig även tillbaka till sensommaren..när jag Lisa, Jessie, Jossan mfl såg  Hoffmaestro, Timbuktu bla i en sjukt bra konsert på en av sommarens sista varma sommarnätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback