22.37

Var länge sen jag fick så många erbjudanden om olika tillställningar att gå på under en o samma dag. Grejen var bara den att jag började fyra idag så jag var tvungen att tacka nej till samtliga. Typiskt. Tur att vår/vintern är långt ifrån över så det kommer fler tillfällen.
Så istället för att dricka öl o se hockey så har jag tränat(träningsvärken är inte okej) sen mötte jag upp S för att se (Solna) AIK vinna över Södertälje :) Aik ska vi inte ens prata om. Förlust med HV. Men den 15 tar vi tre poäng så det så.

Imorgon ska jag mest troligt få träffa Tobbe "The claw" lindgren som gästar Stockholm:) Hoppas bara att det finns tid!

Nu lite Tre Kronor.. Det var min fina Susanne som fick mig att börja se det igen. O jag måste faktiskt säga att det är typ bra? Minns faktiskt det mesta :)



Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback