<3

Kan ni fatta att Elin snart ska bli mamma? Jag längtar såå mycket efter den lille/a. Jag kan inte ens föreställa mig hur mycket du längtar gumman?:)
.
Jag har faktiskt börja längta lite efter att skaffa egna barn.Jag vet inte vad det är, om det är att jag fyllt 25 eller att ens närmaste vänner börjar få barn? Hur som helst så längtar jag mer än vad jag har gjort tidigare. Men nee det blir inga barn detta år å inte nästa. Jag har en hel del kvar att göra :) Bland annat att utbilda mig och se lite mer av världen. Sen är jag redo(tror jag), ska vi säga om 3-4 år ? Dags att börja bearbeta han i Borlänge kanske :)
.
Jag funderar på att köpa en ny mobil inom en snar framtid. Tips på mobil o abonnemang? Någon?
.
Imorgon är det fredag o direkt efter jobbet blir det träning, handla mat, tvätta o svara på frågorna om kapitel 4.
Resten av helgen får vi se vad som sker. Jag jobbar men det hindrar mig ju inte från att hitta på saker ändå. Ska försöka peppa Elin på lite träning o kanske lite söndagsmys?
Får se hur det går med den saken:)
.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback