Snökaos

Då var det dags för ännu ett till snökaos o denna gång är det INTE OKEJ!
Sitter insnöad här i Tyresö o mitt tåg går om ca 30 min.. inte min dag idag. Men vi hoppas att bussarna snart börja gå som vanligt å att jag kommer med nästa tåg till Borlänge..
Vill så gärna träffa André idag... vet inte vad jag gör annars..
.
O taxi stockholm, tack för att behöva stå i telefonkö i 40 sen veta att det inte ens går boka nån taxi. "återkom om någon timme". Jo tjenare, tap!
.
O när ska stockholmarna lära sig??
.
Min torsdag tillsammans med min bästa Emma var iaf hur kul som helst! Sverige vann o vi hade lika kul som vanligt;)

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

Lät ju inte kul.

Ja man undrar ju när stockholmarna ska lära sig att skotta snö.

2011-02-11 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback