Torsdag

Jobbar på en som riktig gnu( rätt nytt ord) just för tillfället, o jag trivs. Har alltid gillat att ha mycket att göra. Jag hinner med så mycket då.
O idag ska jag få träna. Som jag har längtat! Har varit KASS på att träna i veckan, jag skyller på tidsbrist ;)

Emma åkte som sagt hem igår så det ekar tomt på nedervåningen. Alltid lika tråkigt att vara "ensam". TUR att jag jobbar varje dag tills på onsdag. På torsdag bestämmer jag EmmaIngo häng, bara så du vet:)

Hittade en jättebra fotoblogg igår men självklart kommer jag inte ihåg vad det heter. Att vissa kan vara så bra på att fota, det vill jag med :) Ska bli bättre på att dokumentera och lära mig fota(bättre).  Att jag även måste börja framkalla kort är en annan femma. Det gäller bara att ta tag i det:)


ne nu är det frulle sen beger jag mig till globen o Sats för lite core o gym!


BAJBAJ













Kommentarer
Postat av: Empe

Är ju faktiskt ledig hela torsdag jag=)

2011-02-03 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback