"Ögonkräm för lite mognare kvinnor" :)

Igår levererade Stockholm i vanlig ordning i följd av träning, gomiddag, röttvin, nya bekantskaper och ett nytt uteställe. Att vi, som så många gånger förr, kom hem för tok för sent för vårat eget bästa och åt goda leverpastejsmörgåsar o varmchoklad som fyllemat avrundade fredagen på det bästa tänkbara sätt. Det enda som saknades var någon att sova med(jag dög tydligen inte för Emma igår!)... Patchew, min underbaraste pojke.. kom hiiiiit, du är såå saknad! :)
Så ni förstår att jag har fått NOLL gjort idag. Om man inte räknar med allt godis jag käkat, vatten jag druckit o allt tv jag sett(tittade när Maria PH knep sin tredje Vm medalj).
Så med andra ord blev det noll, zero, null minuter anstränging för mig idag, om man inte räknar med promenaden till Vi då jag på vägen dit mötte Anna Book. Tjena!

Dags att lägga sin ner för lite återhämtning, jag är och förblir för gammal för att dricka 4 glas vin o dansa några timmar för att sedan vara människa dagen efter.
Emma, min unga kombo, du vet vad som väntar dig.


Erica ska härdanefter tilltalas  med namnet Eyericreama. Bara så ni vet.

Over and out.

Ps. Skickar den största kramen till finaste Elin o skrutt :)


Kommentarer
Postat av: Eyericreama

Haha jag dör:) Ingeycreimatic!

2011-02-20 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback