25 år

Ja då var man 25 år då:)
O jag ska inte klaga.  Jag har haft 25 toppen år:)
25 år kvar tills man är 50 o då hoppas jag man hunnit med att utbilda sig,  skaffat ett bra jobb, barn, gift sigl ännu mer resor, upplevelser o en söt hund. Det måste jag väl ändå hinna med på 25 år? hehe:)
..
Dagen har varit fylld med mys(åkte till andrej igår eftermiddag direkt efter jobbet) med finaste André, lite tårta, paket av "familjen", Suz o Lina plus blommor från Erica:) Jag fick även några gratulationskort o en hel drös med gratulationer på facebook :)
Så jag ska inte klaga. Min 25års dag har varit jättebra! O på lördag ska vi få fira mer ännu mer:)
..
Angående alla gratulationer på facebook. Jag blev så glad över alla som hade grattat mig att jag tänkte "jag måste ju tacka alla som grattat mig" Jovisst är det trevligt att säga tack, men inte när det handlar om så många som det ändå gjorde. Tog ju aldrig slut haha. Så när jag tackat hälften började jag inse att det var mer än vad jag hade tid med MEN kunde ju inte sluta efter halva eftersom det är ju dumt att bara tacka hälften av alla som grattat mig haha så jag fortsatte o nu i efterhand känns det bra. Men jag gör nog inte om det igen:) Då tackar jag nog alla med en statusuppdatering istället;)
..
Så återigen tack alla ni som uppvaktat mig på min 25års dag:)
Ni är guld värda!
..
Imorgon ska jag försöka hinna träna, gå på stan o unna mig nått(jag har ju faktiskt fyllt 25) sen blir det att bege sig till jobbet. Vi ska äta på Hard Rock Café. Inte fy skam:)
Bajbaj:)

Kommentarer
Postat av: Erro

Åh vad fin bloggen blev med den bilden=) Du var så otroligt fin på den=) Hoppas din dag var kanoners:) Puss gumman

2011-01-14 @ 09:13:10
Postat av: blingoo

tack gumman:)

2011-01-15 @ 01:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback