:)

3 dagar kvar i Norr. 10 dagar kvar tills jag fyller 25. Helt sjukt vad tiden går fort. 5 år sen jag fyllde 20 då några av mina närmaste vänner styrde upp den bästa födelsedagsfesten någonsin:)
I år blir det ingen stor fest. Jag är nöjd ändå:) O eftersom jag åker tillbaka före min födelsedag så firade vi mig idag istället:)
Jag fick jättefina saker. Bland annat en klocka, pengar, plus mamma-mormors o farmors vigselringar o även ett jättefint läderarmband som mamma haft:) se nedan! Plus lite till!



Mamma o pappa hade även beställt en tårta av Jenny. Lika god som vanligt:)



Men om 10 dagar är jag 25 på riktigt å då hoppas jag att någon följer med mig ut för ett glas rött å en god middag:)

Ikväll blir det suringar(som jag har längtat)!


Bajbaj:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback