:)

Tillbaka i verkligheten igen. Känns både och.
Vill tillbaka hem men även stanna här o komma in i vardagen igen.
Här i Stockholm är det såklart skitväder vilket innebär kaos i vanlig ordning.
Orka!
Imorgon  åker Emma till utlandet o jag ska finna sällskap på annat håll i form av Elin och Anna-sara. Lite god mat o Let´s dance kanske?:)
Jasi.. helgen hoppas jag går fort eftersom jag har tusen grejer att göra i veckan.
Tur att jag gillar att ha saker att göra :) Då går det som bäst!
Vilka snyggingar va?:)
--
Scannade in lite kort på mamma o pappa då jag var hemma, det ska jag börja göra
oftare.
Dom har gjort en hel del om jag säger så o vilka fina kort dom har tagit genom åren:)
Ni är bäst :)
Nu ska jag ringa älsklingen!
Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback