Fredagsmys

Det känns så mycket bättre idag:)
Hade en urmysig dag på jobbet, vädret var helt okej plus att vi hade en jättemysig kväll hos Anna-Sara ikväll:)
God mat, lite let´s dance(som jag hoppades på igår) o en massa surr. Inte dumt:)
--
Imorgon ska jag träna på första gången på typ en månad?(vi säger en månad det låter länge). Det ska bli jätteskönt att få röra lite på julhullet haha Efter det blir det mys i Axelsberg med bästa Elin:)
--
Känns iallafall kul att få träffa Daniel och Niklas igen. Fina familjen. Men Emma saknas. Tomt utan dig ju!
Så skynda dig hem så fort du kan:)
--
En annan grej. När jag kom hem nu ikväll så möttes jag av en underbart fin bukett blommor o choklad som stod å väntade på mig inne på mitt rum! Mina fina fina föräldrar(med Emmas hjälp) hade köpt den! Blev såååå glad! Älskar blommor, ja överraskningar överhuvudtaget för den delen:)
--
En bra dag idag alltså! Tror att morgondagen blir minst lika bra. Funderar att gå lite på stan imorgon?
Ett par  rejäla vinterskor hade jag tänkt köpa mig, men efter dessa dagar med slask så  överväger jag att köpa mig ett par gummistövlar istället? Gillar inte att bli blöt om fötterna.
---
Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback