Luktar klor

Jag luktar klor och är underbart trött, men glad, i både kropp och själ. Jag och Sara gjorde Eriksdalsbadet osäkert för första gången på många herrans år. Men vi gjorde det med bravu :)
Tack för ikväll, jag hade verkligen jätteroligt:) Det gör vi om fler gånger.
.
Har fortfarande inte träffat Empe. Stackarn som är jätteförkyld men som trots det troget begav sig till jobbet.
Så länge det inte blir värre, för då vill inte jag träffa dig ;)
Nee kanske inte riktigt sant, du får vara sjuk så länge du orkar med en lugn helg här hemma med MOI :)
.
Dags att sova. Jag ska stiga upp tidigt imorgon!
Tusen år sen:)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, var har du hittat den bilden? :) vill lukta klor snart igen!

2011-01-28 @ 08:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback