Måndag igen

Mina laddare (till båda mina kameror) är äntligen återfunna. Precis som mamma trodde hittade jag dom i resväskan som jag lämnat i på lagning.
hihi. ÄNTLIGEN kan jag börja fota igen:)
.
Annars har det inte hänt så mycket vettigt idag. Jag har tränat, lagat god mat och undvikit ister. BRAVO Ingo!
Länge sen jag kände mig så här taggad.
.
Sitter och kolla olika objektiv till kameran. Fick ett jättebra tips av Ida som jag ska kolla upp. Vill verkligen köpa ett till. Blir så mycket roligare att fota då:)
Nu vill jag bara passa på att gratta Erica på hennes namnsdag. Gumman som snart fyller hela 26..ne jag menar 22:) Du blir då bara yngre och yngre!
Duschen kallar.
ps. På torsdag åker jag till älsklingen för massa mys, paket och mys igen:) Längtar!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vadå för tips, jag vill å höra!

Postat av: BLINGO

det var ida lundmark som tipsade om ett objektiv. 50/1,4 Har inte du nå tips sussie?=)

2011-01-25 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback