Stockholm imorgon!

HALLÅ!

Hockey och tårta hos Familjen Söderlund/Andersson på Skärvägen igår. Kan man få det mycket bättre? Ne:)
Aik vann och jag fick mysa med bästaste Elin o bäbismagen! Inte länge kvar nu. Oj vad jag längtar tills Tant Ingrids finaste kommer till världen:)

Idag har jag fått träffa en annan goding. Ingen mindre än Susanne Suz Wallström. Vi har ätit, fikat, fikat lite mer och surrat i nästan fyra timmar:) Du är bara för fin gumman. Du får mig alltid på bra humör o vi kan verkligen prata om allt:)puss!

16 underbara dagar i Norr alltså. 16 dagar med fina vänner, familj och kallt men fint väder! Älskar Norr när det är så här:)
Men nu gör vi våren 2011 i Stockholm till en av dom bästa? Eller hur?
Mer hockey o häng hos Marklunds, mer träning o häng i Axelbergs fler familjedagar o ännu mer Emma häng:)
O nu bokar jag klan in Paris?
Skype till veckan gumman??

Som ni märker är jag lite mer taggad idag än igår:) Men det är så jag funkar.
Känns bra inför rättskunskapen också:)
Så nu kör vi!

Återkommer imorgon då jag återigen befinner mig i Lilla Frösunda för en helg i jobbets tecken!

Bajbaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback