Nya gummistövlar:)

Ändrade min bloggdesign lite grann igår. Typ det jobbigaste man kan göra då man är kass på det. Men ni får ta det för vad det är:) Får se om jag hittar på nått annat sen.
..
Min fredag har levererat bra. Hämtade min dunjacka idag på kemtvätten och den såg ut som ny. 350 väl investerade pengar.
Lämnade även in två par skor som redan efter en timme såg ut som nya även dom:)
Att jag även hann med att fynda ett par gummistövlar gjorde inte dagen sämre. Har länge funderat på ett par Hunter men att lägga ut 1500:- på ett gummistövlar kändes sådär, så jag köpte ett par Vagabond istället. Nu slipper jag bli blöt om fötterna, jipppi:
Dagen har fortsatt med en jättetrevlig kväll på jobbet o Hard Rock Café.
..
Imorgon efter jobbet åker jag direkt till A-S o tjejerna för lite fördrink innan vi ska gå på Olearys för hockey o mat.
Sen fortsätter kvällen hos A-S o sedan utgång. Kommer att bli kaaanon:)
..
Sen måste jag bara få tillägga att jag känner mig nykär. Fråga mig inte varför, men jag gör bara det o det känns sååå bra:)
..
Nu greys o sen sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback