EMPE

Jag har äntligen fått träffa min fina fina Emma! Nu är allt som det ska igen:)
Att tjoppan hade köpt presenter till mig hade jag inte räknat med eftersom "familjen" redan firat mig.
Du är bara för fin!
Imorgon blir det en EmmaIngo dag med en sväng på stan och bio på kvällen:)
.
Jag hade mer eller mindre bestämt mig att skippa stadsfesten i år och istället besöka Peace and Love. Men nu vette klan. Robyn är klar för Stadsfesten och Elin(vilket jag har full förståelse för) väljer i och med det att gå på festivalen istället för att följa med oss till Borlänge.
Hrm. vet inte hur jag ska göra? Tror inte att någon annan dam är sugen att följa med(?) till Borlänge. Så ska jag verkligen åka ner med grabbarna grus själv? Jaja vi får väl besluta om det senare.
.
Inga roliga bilder idag heller. Jag måste leta reda på laddarna imorgon så jag kan börja fota:)
.
Skickar en stooor kram till Maria-Pia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback