Peace and love :)

Jag åker imorgon. kan inte riktigt förstå det. Fem veckor i Norr. Men först en vecka i Dalarna :)
O beach 2011 blev det inget av. Haha. Fy fan. Jag är kaaaass.
Lär inte bli tunnare efter den här veckan. Men jag får försöka då jag kommer hem :)
Vore gött att hinna med en joggingrunda imorgon? Men frågan är om jag ids :P
LATMASK!
.
Hämtat ut mitt nya körkort idag. Blev faktiskt helt okej. Inte sämre än mitt gamla iallafall. så nu slipper jag använda
passet som id-handling.. Skönt :)
.
Kanske världens tråkigaste inlägg, men sån e jag idag:)
.
Hoppas alla ni hemma får en underbar vecka! Säg hej till Robyn och rocka loss i öltälten åt mig :)
Hel mobil

Kommentarer
Postat av: Maya

Min beach 2011 blev inte heller som tänkt. christmas 2011 istället kanske? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback