:)

Jag är supertrött.
Saknar mina fina vänner o längtar tills vi ses.
Ni betyder så mycket.
.
Pratade med Empe idag :) Dom har det heeeelt underbart i Bullen, vilket dom är så såå värda :) Nästa gång hänger jag med, vare sig ni vill eller inte haha. Men hoppas veckan går fort, saknar min Empe här hemma. Blir tomt i helgen då både Nicke och Daniel lämnar The Mansion. tur att jag har Elin o CO att leka med. Vi ska på Boulebar, käka o spela boule hihi, Sen vidare till Trädgården för en drink. Blir nog en toppenlördag :) Sista helgen med Elin före nångång.
.
Och om mindre än två veckor befinner vi oss i Borlänge o Peace and Love. Grymt! Men före det ska vi bege oss med stadion och Foo Fighters :)
.
Känns typ bra?
.
SNART SOMMAR I SKELL =))
Kollade just på stadsfesten kortet, o nog kommer jag att sakna stadsfesten alltid.. men nästa år vänner, nästa år=)
.
.
Ps Hittade även den gamla godingen från 2007 då Tobbe fyllde 21
Vi snyggingar ;)

Kommentarer
Postat av: empe

Haha vilka snyggingar:) självklart ska du med, vi åker hit nära till allt :)

2011-06-17 @ 23:41:16
Postat av: Erro

Men äre att vi har likadan klänning gums=) Miss you!

2011-06-18 @ 16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback