Learn to fly

Lina är en stjärna! Har fått hur många bra tips å råd inför 30seconds to mars som helst.. Sen ska jag få låna två armband som förhoppningsvis drar Jareds blickar åt vårat håll. För visst vore det grymt att få gå upp på scenen?:)
Puss!
.
Erica ska få se på halvnakna hockeyspelare imorgon! Vilket gött jobb va?:) Hade jag inte tackat nej till. Förväntar mig en bra bild :P
.
Ne jag ska fösöka sova lite.. svårt när jag har så "mycke" att göra.
.
TJAARRÅÅ
Bästa bilden på alla oss under Parisresan:) haah

Kommentarer
Postat av: Erro

Nu du stumpan har du missat något:) Vilka kroppar jag sett idag. Tog några bilder..haha! Hur mycket får jag?

2011-06-22 @ 16:42:31
Postat av: Anonym

tusen pussar?

2011-06-23 @ 01:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback