Patchew

40/42 på provet. Typ nöjd;)
.
Helgen har varit toppen. André gör verkligen allt roligt:)
Vi har myst, gått på stan, besökt en MC-butik o lite annat. Igår såg vi hockey o åt mat på Olles i Gamla Satan tillsammans med Emma Miriam och Jonas. Lule-fansen var övertaliga så det kändes extra gött med en välförtjänst seger;)
Som sagt en toppen helg är nu slut o jag längtar redan till nästa måndag då jag åker till Borlänge:)
.
Vad har mer hänt sen sist? Ingen vet, men som ni alla vet så har jag varken lust eller tid att sitta vid datorn när Patchew är här:)
.
Dags att sova, imorgon ringer min lärare för att  betygsamtal han ska även ställa massa frågor om kuren! Nervöst..
men det fixar sig nog.. har även tuusen andra grejer att göra?Måste byta passa o ringa samtal.
Förresten så har vi bestämt helg nu.. den 19 maj åker vi till Paris å finaste Jojje!! LÄNGTAR! :)
.
Hittat sladden:P Så här kommer några kort från förra helgen o Ett på finaste Patchew
Två damer på språng. Ser ni likheten?=)
"Ta mig om ni kan" :)
Stäng dörrn! Lugg och blåst ingen bra kombo
'
Mamma visar upp sin nya ring:)
Våra underbara mammor!
Eliten
Vi gick en härlig söndagsprommis
Vår:)
Finaste gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback