tack..

Kollade just deklarationen. Tack Frösunda.
Inte lika illa som jag trodde, men fortfarande minus.. känns inge kul. Blir en fattigmånad denna månad.
Om inte Frösunda börjar dra mer skatt nu, efter flera månaders tja,j så ringer jag facket. Skulle ha gjort det på en gång. Blir så jävla förbannad när man inte kan göra nått åt det!
Får hoppas att jag kan göra nå avdrag iaf..
Emma hade då tur iaf o fick igen pengar, tur att nån får pengar:)
Hade bara varit så gött att få lite extrapengar nu innan sommaren, vet inte hur jag ska ihop pengar till Paris?
Aja..det ordnar sig nog!
.
Hoppas alla ni andra får tillbaka pengar iaf:)
.
Nu ska jag vara bitter en stund sen hoppas att det ordnar sig på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback