Tisdag

Halv sju vaknade jag imorse. Pigg o utvilad. Grejen var bara den att jag hade ställt väckarklockan på 8 eftersom jag tänkte unna mig en liten "sovmorron" dagen i ära. Så det var bara att kura ner sig under täcket igen o invänta alarmet :) Gött!
.
Sitter o lyssnar på mix megapol. Jag hoppas verkligen att jag blir nominerad till Mix Megapols Tjejplan! Så alla ni som brukar lyssna på mix megapol under dagarna, ropar dom upp mitt namn RING MIG :) Man har då 5minuter på sig att ringa upp. Annars förlorarar man platsen.
Oddsen att vinna? Nja kanske inte så stora, men chansen finns :)
.
Blev en träningsfri tisdag. Känner att jag ångrar mig reda nu.. men men.. Får ta igen det imorogn o torsdag:)
haha! Man kan hitta både det ena och det andra på emmas kamera:)
Jag är allegrisk mot katter. Det framgår rätt bra på bilden tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

tjusig bild ingo!!

2011-03-15 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback