Fredag hela veckan

Såg en koltrast utanför jobbet , Emma skippade vinterjackan o solen värme riktigt ordentligt idag. Våren är här mina vänner, våren är här!
OM ni nu vill lita på mig det vill säga, om ni vill lita på tv4 nyheterna så ska det bli flera minusgrader på nätterna o lite snöblandat regn till veckan. Gillas inte. Så vi kör på min väderprognos
.
Aik vann tredje raka mot HV idag. Vilken skräll! NU hopps vi på 4-0 i matcher ;)
Vore himla trevligt om SAIK kunde börja vinna även dom..
.
Jag och Emma har haft en sjukt rolig dag som vanligt. Hur gör vi egentligen?:)
O imorgon dagen lär bli minst lika rolig. Då blir det tacomiddag, melo och trevligt sällskap med katti, Nicke o självklart Emma :P
.
Ps. Den 26 April drar jag o Emma på Berns för att dansa till Mikrofonkåt o September. Nån som ska me?;)
Hittade en ny bild från 2008. Brun o smal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback